تفاوت این دو شاخص را با یک مثال برایتان توضیح می دهم، فرض کنید مخاطبی از طریق Home page وارد سایت شما شده است، سپس به صفحه ی محصولات شما می رود، مجدد به Home page باز می گردد و خارج می شود. رفتار این کاربر را در زیر بهتر می توانید مشاهده کنید:


Entrance > Home Page > Product Page > Home Page > Exit



در این مثال، با این رفتار  کاربر دو Pageview بر روی Home page سایت تان ایجاد شده است ولی یک Unique pageview برای Home page شمرده می شود.


پس:

⚡️ اگر صفحه ای توسط مخاطبی "در یک سشن" ده مرتبه مشاهده شود، 10 عدد Pageview و صرفا یک عدد Unique pageview بر روی آن صفحه ساخته می شود.


برای همین، در این گزارش همواره تعداد Pageview ها بیشتر از تعداد Uniqe Pageview ها است.



سفارش تولید محتوای آنلاین

مکان_اشتراک_گذاری_محتوا

شاخص Entrance در گزارش All pages گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

page ,pageview ,home ,یک ,unique ,صفحه ,home page ,می شود ,unique pageview ,pageview ها ,بر روی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حفاظ دیوار تأملات پروژه آمار « بهترین وبسایت اموزشی بدنسازی ، فیتنس » روزگار نوشت‌های یک طلبه هوشمندی به سادگی انسان روشنفکر جزوه تئوری مدیریت آمادگی مدیریت دانشگاه آزاد پایگاه اطلاع رسانی رسمی محمد گودرزوند چگینی پارس صنعت عطاریان