این شاخص بیان می کند که هر صفحه از سایت مان، چند مرتبه باعث ورود یک مخاطب به سایت شده است. به زبان ساده تر: هر صفحه از سایت، چند سشن یا بازدید برای سایت مان ایجاد کرده است.


کمی دقیق تر( ارتباط بین گزارش ها در گوگل آنالیتیکس): 

تعداد Entrance ها در گزارش All Pages با تعداد Sessions در گزارش Landing pages گوگل آنالیتیکس برابر است. یعنی Entrance همان Session است که توسط یک صفحه ایجاد شده است.




#تحلیل_محتوایی_سایت

#دوره_گوگل_آنالیتیکس_پیشرفته

سفارش تولید محتوای آنلاین

مکان_اشتراک_گذاری_محتوا

شاخص Entrance در گزارش All pages گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت ,گزارش ,گوگل ,آنالیتیکس ,entrance ,صفحه ,گوگل آنالیتیکس ,در گزارش ,شده است ,گزارش all ,pages گوگل

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نوشته هام وب‌نوشت‌های امیرحسین معیری وب نوشت های محمدمهدی داور حسینیه فاطمیه کاخکی های مقیم تهران بازی داروخانه مینا صدف موزیک , دانلود آهنگ جدید دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد انجمن دانشجویان رشته های مهندسی ایران