تفاوت این دو شاخص را با یک مثال برایتان توضیح می دهم، فرض کنید مخاطبی از طریق Home page وارد سایت شما شده است، سپس به صفحه ی محصولات شما می رود، مجدد به Home page باز می گردد و خارج می شود. رفتار این کاربر را در زیر بهتر می توانید مشاهده کنید:


Entrance > Home Page > Product Page > Home Page > Exit



در این مثال، با این رفتار  کاربر دو Pageview بر روی Home page سایت تان ایجاد شده است ولی یک Unique pageview برای Home page شمرده می شود.


پس:

⚡️ اگر صفحه ای توسط مخاطبی "در یک سشن" ده مرتبه مشاهده شود، 10 عدد Pageview و صرفا یک عدد Unique pageview بر روی آن صفحه ساخته می شود.


برای همین، در این گزارش همواره تعداد Pageview ها بیشتر از تعداد Uniqe Pageview ها است.



سفارش تولید محتوای آنلاین

مکان_اشتراک_گذاری_محتوا

شاخص Entrance در گزارش All pages گوگل آنالیتیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

page ,pageview ,home ,یک ,unique ,صفحه ,home page ,می شود ,unique pageview ,pageview ها ,بر روی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تولید کننده اسانس های گیاهی | طبیب دارو ☑️شرکت بزرگ تبلیغ گستر شاهرود☑️ تنکنولوژی های نوین جنگ و جنگ افزار وبلاگ علمی و ایرانگردی. علی محمودی آموزش فتوشاپ موسسه علمی - فرهنگی شهید احدی وانت بار شرق تهران | نیسان بار شرق تهران |وانت بار در اتوبان باقری تشک و کالای خواب داتیس سیب گلاب یاسیدالکریم